środa, 29 czerwca 2016

Streetowo

Lato w mieście, uff. Upały mnie wykańczają a Was? W tak gorące dni jak dzisiejszy staram się ubierać lekko i wygodnie. Ale też modnie :)


Druga odsłona sukienki którą widzieliście już w wersji pudrowego różu. Tym razem gorąca namiętna czerwień. Dawno nie nosiłam tego koloru i zapomniałam jak fajnie współgra z moim kolorytem. Więcej czerwieni :)
Sukienkę z dłuższym tyłem połączyłam ze skórzanymi balerinami i torbą z frędzlami. Świetny set na chodzenie po mieście czy zakupy, nieprawdaż? :)


Sukienka Sukienkowo
Skórzane baleriny Zapato
Bransoletka ACHA Studio
Torba z frędzlami/ Gray Weaved Strap Tassel Bag CLICK
Okulary przeciwsłoneczne /Sunglasses CLICK

pics by PtK

Pozdrawiam, Aga

wtorek, 28 czerwca 2016

Super Gel Rimmel 41 Darling Dahlia

Całkiem niedawno pojawiły się na rynku kosmetycznym nowe żelowe lakiery do paznokci marki Rimmel. Ale o co chodzi?

Prawdziwy żelowy manicure, który możesz wykonać sama w domu i w dodatku bez lampy UV! Dzięki lakierowi Rimmel Super Gel Twoje paznokcie zyskają intensywny kolor i połysk aż do 14 dni. Jest łatwy do usunięcia. Zmywa się jak zwykły lakier. 

Ten odcień jest stworzony przez Kate Moss. Kate znana ze swojego ikonicznego, londyńskiego stylu (London look w czystej postaci!) oraz spektakularnych kości policzkowych, we współpracy z marką Rimmel stworzyła swoją własny zestaw lakierów do paznokci. 

Sposób użycia: 2 proste kroki: kolor + Top Coat. 
Oczyść paznokcie zwykłym zmywaczem do paznokci. 
Krok 1- nałóż 2 warstwy lakieru. 
Krok 2- nałóż 1 warstwę top coat. 
Naturalne światło zapewni utwardzenie i trwałość.
opis producenta


Chciałabym zaprezentować Wam dzisiaj czerwień 41 Darling Dahlia  i opowiedzieć o moich wrażeniach.


Na początek dwie warstwy koloru a potem jedna warstwa top coatu. I gotowe. Połysk nieziemski, niczym lakier hybrydowy. Przyjemna aplikacja choć schnięcie nie jest zbyt szybkie. A trwałość? Może nie jest to aż 14 dni obiecywane przez producenta ale faktycznie lakier wygląda przez kilka dni perfekcyjnie, potem delikatnie wyciera się na końcach. Podarowałam zestaw mojej siostrze która jest zachwycona kolorem, błyskiem i większą trwałością.


Rimmel oferuje 15 kolorów wiec chyba każdy znajdzie coś dla siebie :) 

Super Gel lakier kolorowy 12ml- 19,99zł
Super Gel Top Coat 12 ml- 19,99zł




Pozdrawiam, Aga

poniedziałek, 27 czerwca 2016

White blue

Latem sięgam po biel nieprzyzwoicie często. Dzisiaj częstuję Was bielą okraszoną szczyptą niebieskiego :)


Uwielbiam taki dandysowy nieco styl a Wy?. Biała koszula i spodnie o szerokich nogawkach zaprasowanych w kant, do tego szafirowe jazzówki i niebieska bransoletka. Minimalizm i elegancja, to do mnie przemawia.


Bluzka koszulowa Ribelle PtakModaCom
Spodnie z kantem Klaudia Styl PtakModaCom
Skórzane jazzówki Zapato
Bransoletki ACHA Studio
Srebrny naszyjnik ePrezenty
Kopertówka/ Clutch Bag Click
Okulary p/słoneczne/ Sunglasses CLICK

pics by PtK

Pozdrawiam, Aga

niedziela, 26 czerwca 2016

Paradise Punch IsaDora

Wraz z kolorowymi kosmetykami do twarzy letnia kolekcja Tropical Paradise marki IsaDora oferuje 4 nowe odcienie lakierów do paznokci. Ja stałam się właścicielką dwóch z nich i dzisiaj chciałabym pokazać Wam piękną nieco pomidorową czerwień.


Jak już na wstępie napisałam, Paradise Punch to nieco pomidorowa i raczej jasna czerwień. Fantastycznie kryje przy jednej warstwie! Aplikacja jest idealna, pędzelek gładko sunie po płytce paznokcia, nie robi smug, prześwitów.

Podoba się Wam ten kolor? Zawsze taka czerwień kojarzy mi się z wakacjami i opalonymi dłońmi :)


Pozdrawiam, Aga 

piątek, 24 czerwca 2016

Czerwcowy FitLoveBox

Pamiętacie kwietniowe pudełko? KLIK Byłam z niego bardzo zadowolona, jednak w maju odpuściłam sobie tego boxa. W czerwcu przychodzę do Was z opinią na temat najnowszego FLB

Ksylitol
Ziarna Inków
Bio orzechy brazylijskie
Herbata czerwona "Spacer Kochanków"
Sól Himalajska
I jak myślicie? Według mnie jest moc i czerwcowa edycja spodobała mi się jeszcze bardziej niż ta z kwietnia.

Ksylitol czyli 100% cukier brzozowy- generalnie nie słodzę , tzn herbatę piję gorzką ale do kawy z mlekiem jednak dodaję cukier. Dlatego na pewno wykorzystam Ksylitol jako o wiele zdrowszy zamiennik białego cukru.

Ziarna Inków to mieszanka ziaren w skład której wchodzi: aromatyczny ryż, bulgur, quinoa i amarantus. Mieszankę gotujemy tylko 10 min i z ogromną przyjemnością wykorzystam ją w jakimś daniu. Mniam!

Bio orzechy brazylijskie bogate w wielonienasycone kwasy tłuszczowe i selen. Są pyszne, zresztą zapewne dojrzeliście na zdjęciu niemalże puste opakowanie :P Pożarłam je błyskawicznie.

Herbata czerwona "Spacer Kochanków" . znajdziemy w niej , oprócz czerwonej herbaty rzecz jasna, kwiaty pomarańczy, liście truskawki oraz porzeczki. Powiem Wam że pachnie wyśmienicie.

Sól himalajska wygląda pięknie. Duże różowe kryształy przyciągają wzrok. Do tego jest o wiele lepsza od białej soli. Jest struktura krystaliczna uniemożliwia wnikanie zanieczyszczeń ze środowiska. Zawiera ok 80 mikro i makroelementów. 

Świetne pudełko! Oby tak dalej :) Zamówicie je tutaj KLIK

Pozdrawiam, Aga

czwartek, 23 czerwca 2016

Na dobranoc Babella

Na dobranoc i na dzień dobry gdyż zdjęcia pstrykałam dzisiaj rano o 6 :))) Chciałam złapać piękne słońce i wreszcie mi się to udało.



Babell to toruńska firma oferująca głównie bieliznę nocną ale i koszulki dzienne czy bluzki. W jej ofercie znajdziecie mnóstwo przeróżnych fasonów: od słodkich koszulek, przez zmysłowe koszule nocne aż do zabawnych piżam. W moje oko wpadły dwa fasony, całkowicie różne. W końcu kobieta zmienną jest ;)


Koszulka Klio

- urocza koszula nocna,
- wykonana z najwyższej jakości delikatnej wiskozy, która zapewnia wysoki komfort podczas snu,
- na wąskim, regulowanym ramiączku,
- odcinana pod biustem paskiem wstążki,
- dekolt i dół koszuli wykończone falbanką z kolorowym obszyciem (beżowym, niebieskim lub różowym)
- przy ramiączkach dwie urocze kokardki,
- długość: przed kolano
94% wiskoza, 6% lycra

opis producenta
Cena: 109,90zł

Koszulkę kupicie tutaj KLIK



Koszulka wykonana jest z wysokiej jakości bawełny co sprawia że jest niezwykle miła w dotyku. Taka do miziania :)) Jest lekka i przewiewna co sprawia że idealna na upały, sprawdza się znakomicie podczas dusznych gorących nocy.

***

 3051-1

- urocza piżama damska,
- wykonana z najwyższej jakości, miękkiej i delikatnej bawełny, która zapewnia wysoki komfort podczas snu,
- góra: koszulka z krótkim rękawem z uroczym kolorowym nadrukiem,
- dół: spodnie typu rybaczki w kropeczki,
GÓRA: 92% bawełna 8% poliester
DÓŁ: 92% bawełna 8% poliester
opis producenta
Cena: 87,90zł

Piżamę kupicie tutaj KLIK


Koszulka z krótkim rękawem i spodenki w słodkie różowe groszki które są słabo widoczne na zdjęciach. Lubię takie piżamy a Wy? Wykonana jest z bawełny, nie tak cienkiej i zwiewnej jak wcześniejsza koszulka.

A Wy w czym śpicie?

Pozdrawiam, Aga