środa, 29 października 2014

Revlon 490 Urban

Dawno na blogu nie prezentowałam lakierów do paznokci. Stres, przeprowadzka nie sprzyjają niestety moim paznokciom więc musiało minąć kilka długich tygodni zanim doprowadziłam je do stanu jakotakiego. Zeswtachowałam ostatnio 3 lakiery i znowu musiałam mocno spiłować pazury :/ a tu kolejne kolory czekają.

Dziś dość mrocznie ale musiałam pokazać Wam ten lakier, coś pięknego! Idealny głęboki granat o kremowym, nieco żelkowym wykończeniu. Zobaczcie jak się błyszczy!

 Bardzo wygodny pędzelek i świetne krycie (przyzwoite przy jednej warstwie, ja dla głębszego efektu nałożyłam dwie cienkie). Bardzo lubię lakiery Revlon a Wy?


Pozdrawiam, Aga

27 komentarzy:

  1. Ja od dłuższego czasu zakładam tylko hybrydy i to ciągle Mignight Swim CND Shellac- oczywiście granat, ze względu na trwałość ale ten kolor, który masz na pazurkach jest prześliczny :) Pięknie się błyszczy i widać, że ładnie i równo kryje. Muszę poszukać, idealny granat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzą mi się hybrydy, zwłaszcza że ostatnio nie mam czasu malować paznokci

      Usuń
  2. pięknie błyszczy!
    taki mega elegancki się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor, naprawdę taki żywy i intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak długo się trzyma?
    Baardzo mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak lakier ekskluzywnego samochodu. Niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor. Już wiem po co sięgnę przy następnej wizycie w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o wow....jakie cudowne paznokcie, a lakier wygląda rewelacyjnie, zawsze chciałam ten kolor ale myślałam,że będzie wyglądał bardzo sztucznie a tu takie zaskoczenie....

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, jakoś tak strasznie sztucznie wyglądają te paznokcie ;) nie jak lakier tylko jak naklejka:) zazdroszczę że nie masz w ogóle skórek

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)