niedziela, 14 lutego 2016

Walentynki na południu Francji

A tak naprawdę w restauracji LaVende Rosso :)
Jeśli śledzicie mój insta czy FB widzieliście już zajawki tej sesji. Idealnie wpasowała się w charakter restauracji w stylu Prowansji, prawda?


Prążkowaną koszulę zestawiłam z genialną spódnicą pikowaną Bee Collection. Dorzuciłam czerwone dodatki w postaci beretu, szpilek i szminki i Viva La France!


Koszula Zara
Spódnica Bee Collection
Bransoletki Arcy-Dziełka
Zegarek Cluse Polska
Szpilki Stylowe Buty

pics by PtK

Udanych Walentynek

Pozdrawiam, Aga

25 komentarzy:

  1. śliczna stylizacja :) piękne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz
    a zdjęcia zachwycają
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało się uchwycić cudowny klimat na zdjęciach :) a beret bardzo Ci pasuje! Ja wyglądam jak w garnku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kingo, spróbuj może inaczej go ułożyć na głowie :) jest kilka możliwości.
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  4. Udało się uchwycić cudowny klimat na zdjęciach :) a beret bardzo Ci pasuje! Ja wyglądam jak w garnku :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zdjęcia w bajecznej scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością obejrzałam zdjęcia - bardzo udana stylizacja, rewelacyjny wystrój lokalu i utalentowany fotograf:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne zdjęcia! Jestem totalnie oczarowana :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna sesja, ślicznie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające zdjęcia, pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz tutaj jestem, ale te zdjęcia mnie powaliły na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :) Miejsce też wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nataszo!
      Miejsce faktycznie urokliwe :)

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)