środa, 1 czerwca 2016

Zapach domu

Czym pachnie Wasz dom? Dobrym jedzeniem, świeżym praniem, kwiatami w wazonie? Lubicie budować jego klimat zapachami? Ja bardzo :) W zależności od nastroju sięgam po różne aromaty w postaci wosków, świec czy patyczków zapachowych. Od kilku tygodniu w moim mieszkaniu unosi się woń Morskich Fal. Ciekawi co o nim sądzę?


Pałeczki zapachowe Capiton Fragnance to idealny sposób na długotrwały zapach w naszych pomieszczeniach . Wystarczy umieścić je w szkalnym lub ceramicznym wazonie. Wytworzone są z naturalnych odpowiedzialnie wyselekcjonowanych olejków eterycznych oraz biodegradowalnego papieru. Enviroscent to długotrwały zapach bez użycia olejków i ognia - 100% natury.

Perfekcyjny wypoczynek nad brzegiem morza. Szum morskich fal odbijających się o piaszczyste wybrzeże oraz świeża morska bryza.
opis zapachdomu.pl

Pojemność: Opakowanie zawiera 6 pałeczek o wymiarach 0,5cmx23cm
Cena: 79zł

Pałeczki Capiton Fragnance zakupicie w sklepie internetowym DlaDomu KLIK



Pałeczki zapachowe Capiton Fragnance to 100% natury. Jest to ważna informacja dla wszystkich osób zwracających uwagę na to by produkty były w pełni naturalne i wykonane z materiałów biodegradowalnych. Brawo! 

W opakowaniu mamy 6 zapakowanych pałeczek. Producent sugeruje że ta ilość powinna wystarczyć na około miesiąc pięknego aromatu w naszym domu. Pałeczki wkładamy do pojemnika, wazonu itp. 
Moje pałeczki rozdzieliłam między pokój a łazienkę. Jedna sztuka dba o piękny zapach podczas kąpieli , 3 sztuki dostarczają pięknych zapachowych wrażeń w pokoju.

Zapach trwa dość długo, cieszyłam się nim przez kilka tygodni. Stopniowo słabnął i zanikał ale przez obiecany przez producenta miesiąc spokojnie będziecie go wyczuwać w domu.

Jestem zachwycona tymi pałeczkami- począwszy od naturalnych materiałów, przez trwałość aż do pięknego zapachu. Początkowo miałam wybrać coś kobiecego i kwiatowego, jednak w końcu zdecydowałam się na świeży, morski aromat i był to strzał w dziesiątkę. Zapach jest piękny i idealnie do mnie pasuje. Czuć tu morskie świeże nuty przełamane piżmem, dlatego też początkowo może kojarzyć się z męskim zapachem. Mogłabym mieć identyczne perfumy choć nie przepadam za świeżymi nutami to ten zapach jest niesamowicie zbudowany, świeżość przeplata się z ciepłem piżma  co daje wielowymiarowy, nie płaski aromat. 


Na stronie zapachdomu.pl możemy wybierać wśród różnych kompozycji zapachowych: Biała Orchidea, Bursztynowa Dalia, Herbata z Mandarynką, Morskie Fale, Prowansalska Lawenda, Szampańska Róża itd. Zajrzyjcie koniecznie :) Szczególnie polecam Waszej uwadze Morskie Fale.


Pozdrawiam, Aga

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt :) Świetnie wykonane zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Azime!
      Pałeczki są świetne, tym bardziej że są eko

      Usuń
  2. Świetna sprawa! Muszę koniecznie kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz nietypowe zestawienia to koniecznie kup Morskie Fale ♥ ten zapach jest niesamowity

      Usuń
  3. Kusi mnie zapach Biała Orchidea, ciekawa jestem jak pachnie. I te Twoje Morskie Fale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy kupisz Orchideę napisz proszę o swoich wrażeniach dotyczących zapachu :)

      Usuń
  4. U Ciebie kochana kojarzę zapach lawendy którą kochasz:)
    całusek ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze kojarzysz :) kusiła mnie lawenda ale morze wygrało tym razem :))
      Buziaki

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać kiedy będę miała własny dom, urządzony po mojemu i wtedy będę kupować sobie takie cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że mam tak samo? Póki co wynajmuję ale wkrótce może coś bardziej stałego .... cii, by nie zapeszyć :)

      Usuń
    2. tez czekam na ten moment a poki co mam dziurę w ziemi także jeszcze 2 lata;/

      Usuń
    3. Ale to Twoja dziura :)) myśl pozytywnie, tylko 2 lata

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)