niedziela, 16 października 2016

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Deszcz za oknem, wieje...a ja siedzę z kubkiem gorącej herbaty. Jest już wieczór, na półce pali się zapachowa świeczka, na ścianie włączone cotton ball ligts nadają ciepłego przytulnego klimatu. Staram się delikatnie uderzać w klawiaturę by nie obudzić Klusek. Niedziela wieczór ...



Tydzień minął bardzo szybko, oby następny również, zwłaszcza że da mi w kość. Jutro wizyta u weta, a potem duuuużo pracy. A co na Instagramie?



1. Każdy dzień zaczynam bardzo wcześnie, od spaceru z Kluskami i magicznego napoju- kawy.

2. We wtorek, mimo paskudnej pogody, wyciągnęłam moje futrzane księżniczki do parku. Figa szczęśliwa, Lilly niekoniecznie. 

3. Porządnie wymarzłyśmy w parku, dlatego po powrocie uszczęśliwiłam siebie gorącą herbatą i pyszną jagodzianką.




1. Nowy srebrny naszyjnik  od Acha Studio Biżuterii. Z trafną sentencją. Bo mam nadzieję że to wszystko jakoś się poukłada...

2. Gigantyczna paka od Lidl Polska z nowościami kosmetycznymi Cien. Szampon wybuchł w pudle i uświnił resztę. 

3. I znowu kawa. Uzależniona jestem.




1. Niedziela ponura, dzięki filiżance kawy myślę jaśniej i coś mi się chce. 

2. Buduję nastrój w mojej małej kawalerce. Cotton ball lights i mogę pracować. Dziś do późna.

3. Pachnąca świeca która nie pachnie. 


I tak mam kolejny tydzień za sobą. Pstryknięcie palcami i znowu niedziela wieczór.

Pozdrawiam, Aga

ps. Trzymajcie proszę kciuki za Białaska, jutro rano jedziemy do weterynarza. Obejrzy ten niby tłuszczak i sprawdzi czy cysta rośnie.

ps.2 Na FB konkurs z piękną srebrną bransoletką- ruszajcie wziąć udział!

12 komentarzy:

  1. kciuki zaciśnięte.Będzie dobrze. U nas też dzisiaj zimno i nie przyjemnie, ale trzeba przetrwać. Oby do wiosny.:) Pozdrawiam cieplutko i przesyłam moc pozytywnej energii na jutro.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być dobrze. Innej opcji nie ma.

      Oby do wiosny ...

      Miłego wieczoru Janielko

      Usuń
  2. Jak tak patrzę na te zdjęcia, to stwierdzam, że jesień ma swój urok. Piękna bransoletka na trzeciej fotce. Wzięłam udział w konkursie. A za psiaka trzymam kciuki. Moja psinka na szczęście zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawka czy herbatka wyłącznie na przefiltrowanej, zdrowej wodzie z filtra molekularnego z naturalną mineralizacją. Taka woda smakuje jak woda mineralna z własnego kranu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczne zdjęcia. Aż mam ochotę na taką kawkę jaką Ty pijasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Was! Dacie dziewczyny radę :* Wszystko się dobrze ułoży i ostatni czas niepewności ulotni się szybciej, niż myślicie ;) Czekam również na informacje odnośnie Lilly :)

    Zdjęcia jak zwykle klimatyczne, uwielbiam Twoją serię tygodniową ;)
    Pozdrowienia i moc energii na najbliższy tydzień przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, lekarz jest dobrej myśli ale ja zawsze mam jakieś ale i pesymistyczne myśli. Lilly po poniedziałkowej wizycie mocno wycofana i niemrawa, oby to tylko zastrzyki i pogoda :/

      Buziaki

      Usuń
  6. Jak zwykle jestem zauroczona zdjęciami. Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)