wtorek, 22 listopada 2016

Czerń, antracyt i bordo

Proste, wysmakowane połączenie czerni (z domieszką antracytu) z kolorem bordowym to moja kolejna jesienna propozycja dla Was. Co sądzicie o tym kolorystycznym duecie?


Do dzianinowej, niezwykle wygodnej dziennej sukienki dorzuciłam wzorzyste rajstopy, ciepłą kurtkę z kapturem, czarne botki oraz okulary. Tę zbieraninę czerni o różnych fakturach ożywiłam kolorem bordowym, który przemyciłam w postaci szminki i torebki. 


Sukienka Bee Collection
Kurtka wełniana Bee Collection
Skórzane botki Zapato
Torebka Dziki Józef
Okulary p/słoneczne Moschino
Zegarek Cluse Time and More
Rajstopy w serduszka Beli.pl


pics by XB


Pozdrawiam, Aga

15 komentarzy:

  1. Cudna kurtka! Lecę obczaić ją w linku =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obczaj bo jutro jest w Bee Collection minus 40% na wszystko ♥

      Usuń
  2. Kurtka piękna i chyba szalenie milusia:) Rajstopy mnie rozbroiły pięknie niewinnie i zadziornie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, kurtka ms ciekawy fason o pięknie podkreśla talię :)

      Rajstopy z zeszłego roku ale dopiero teraz je noszę haha

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz i oczywiście moje ulubione szarości

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym tak wyglądać. Piękna stylizacja :) Szczególnie torebka i kurtka, są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro Black Friday, w Bee Collection jest minus 40 % na wszystko, polu na kurtkę!

      Usuń
  5. Bardzo wysmakowany zestaw. Kurtka ma ciekawy fason.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, buty i rękawiczki idealnie do siebie pasują, piękny kolor torebki i szminki, prawdziwa z Ciebie elegancka dama !

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś <3 Cudownie :D

    PS. to jedna z kilku dzikusek, które mocno wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)