sobota, 24 grudnia 2016

Radosnych Świąt!

Kochani! Dziś Wigilia, magiczny dzień. Przed nami piękne, ciepłe i rodzinne Święta. Słucham kolęd i szykuję się do siostry na kolację. Spotkam moich bliskich, najbliższych, osoby które są dla mnie najważniejsze. Oczywiście Kluski zabieram ze sobą, to moje dwa kochane serduszka. Nie wyobrażam sobie Świąt bez nich. 



Dzisiejsza stylizacja przekornie nie jest czerwona. Postawiłam na elegancką ponadczasową czerń. Do stylowej lejącej się sukienki Bee Collection założyłam cekinowy beret Mohito. Ciemne nasycone usta, minimalistyczna biżuteria, lekki róż na policzkach i jestem gotowa. 



Mój makijaż wykonałam przy pomocy najnowszej kolekcji Crystal Garden ArtDeco. Na policzki nałożyłam róż, którego kasetka jest ozdobiona kryształkami Swarovskiego. Na ustach fenomenalna szminka o matowym finiszu Hibiscus Blossom. 



Sukienka Bee Collection
Cekinowy beret Mohito
Bransoletka ACHA Studio Biżuterii
Torebka Mohito

pics by BK

Wesołych Świąt moi drodzy!

Pozdrawiam, Aga

19 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia i również Tobie oraz Twym najbliższym życzę wszystkiego co najlepsze!
    Cudownie wyglądasz. Dzisiaj i ja postawiłam na czerń. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna sesja :) Piękne wnętrze :) Wszystko razem wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magicznych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beret wymiata. Mała rzecz, a robi tak fajną robotę. Wesołych Świąt Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobał mi się dawno temu ale minęło kilka tygodni zanim zdecydowałam się go kupić :) Nie żałuję.

      Wesołych Anito!

      Usuń
  5. Przepięknie wyglądasz!
    Wesołej reszty Swiąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor ust, muszę rozejrzeć się za tą szminką koniecznie.
    Wesołych Świąt Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka Artdeco jest świetna, na pewno będziesz z niej zadowolona Doroto

      Usuń
  7. Piękna stylizacja. Zdrowych wesołych i pogodnych świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lekko spóźnione ale Wesołych i spokojnych Świąt i całego Nowego Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tą czapkę:D I również założyłam ją do mojej świątecznej stylizacji:)Pozdrawiam:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)