poniedziałek, 30 stycznia 2017

Jedzie pociąg z daleka

W grudniu został wreszcie oddany do użytku nowy dworzec Łódź- Fabryczna a ja miałam przyjemność podziwiać zmiany dopiero kilka dni temu. Robi wrażenie :) 
Przy okazji pobytu na dworcu zrobiłam kilka szybkich zdjęć stylizacji. Oto one :)


Stylizacja jak na mnie dość swobodna ale podczas podroży liczy się komfort a nie wygląd :)
Moja ulubiona kolorystyka czyli bordo, granat i szarości. Woskowane granatowe rurki zestawiłam z bordowym futerkiem , szarą czapką z pomponem i botkami w kolorowe motyle.. Do tego ciepły duży szal, rękawiczki i jagodowa torba nie tylko na laptopa ;) 


Futrzana kurtka Stradivarius
Woskowane granatowe rurki Bee Collection (dostępne tylko stacjonarnie)
Botki Zapato

Rękawiczki Super-Dodatki.pl
Torebka Manzana
Szal/Scarf Click
Czapka House

pics by XB

Pozdrawiam, Aga

29 komentarzy:

  1. Ciekawy zestaw, taki na luzie. Piękne kolory i świetnie ze sobą połączone. Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio kocham bordowy kolor :) Śliczna ta kurtka futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna torba, piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylóweczka i zjawiskowe futerko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz fantastycznie;) podoba mi się Twoje futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) Jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory zachwycają a całość wyglada oszałamiająco.

    OdpowiedzUsuń
  8. mocne kolorki ale pasują Ci :) futerko mi się podoba :)
    Madziastylee

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Czapkę uwielbiam od czasu gdy ją kupiłam ♥

      Usuń
  10. Szkoda że większość ludzi nie sięga po kolory zimą, ulice byłyby weselsze.
    Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja :) Te kolory coraz bardziej do mnie przemawiają :)
    O! Widzę moje ulubione buty ;)

    (Aga Klepczyk)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna ach to Ty:-) od razu ciepłej jak się patrzy na te wszystkie kolory a szczególnie te Twoje but achhh

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)