wtorek, 7 marca 2017

Nowa Dzikuska

Wtorek czyli czas na filmik:) Dzisiaj zaproszę Was na video o mojej pięknej nowej torebce Dziki Józef. Widzieliście ją już na pewno ale postanowiłam poświęcić jej osobny filmik, co Wy na to? Są chętni na krótki seans?


Jest niewielka ale pojemna, wygodna i efektowna. Zresztą... zobaczcie ją sami KLIK
Filmik nie jest długi zatem zaparzcie sobie herbatę, kubek w dłoń i odpalajcie filmik. Po obejrzeniu dajcie koniecznie znać co o niej sądzicie :)

Miłego oglądania

Pozdrawiam, Aga

17 komentarzy:

  1. Pojemne torebki to moje ulubione! :D
    A ta Twoja jest genialna. Też mi się taka marzy.
    Twoim pieskom, Agnieszko, widać też przypadła do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają parcie na szkło ;))

      Sylwio, torebka jest naprawdę cudowna i warta posiadania :)

      Usuń
  2. Która dzikuska jest Twoją ulubioną? Cały czas się zastanawiam nad wyborem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle, szybko się ekscytuję nowymi rzeczami więc na chwilę obecną ta :)

      Usuń
    2. Haha dobra odpowiedź, choć nie pomaga :D

      Usuń
    3. Niestety :))) ale ta jest super, serio

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba, mam już jedną torebkę Dziki Józef i to dzięki Tobie. W kwietniu będę w łodzi , muszę odwiedzić pracownię pana Józefa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie tam zajrzyj a na pewno nie wyjdziesz bez nowej torebki :) Tylko najpierw zadzwoń by się umówić.

      Usuń
    2. Dobrze że mi to napisałaś, już szukam do nich numeru.

      Usuń
  4. Jest piękna!
    Ale dla mnie numer jeden to ten bordowy gigant i fuksja :D

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)