niedziela, 18 czerwca 2017

InstaWeek czyli mój tydzień na Instagramie

Długi weekend na ostrym finiszu, jak go spędziliście? Mam nadzieję że znaleźliście choć odrobinę czasu na relaks, lenistwo i nicnierobienie :)


Co u mnie? Cztery fantastyczne dni poza miastem z Kluskami, bez makijażu, w bikini i rozciągniętych starych ciuchach. Uwielbiam!

Przez liczne makijaże, stylizacje, wiele osób odbiera mnie jako osobę która non stop wygląda tak jak na zdjęciach - wystylizowana, umalowana... nic bardziej mylnego :) Najlepiej czuję się nieumalowana, w adidasach, wygodnych ubraniach, z plecakiem, maszerująca gdzieś hen hen z Kudłami. To mój idealny sposób na spędzanie wolnego czasu. Odpoczywam, ładuję baterie, po prostu jestem szczęśliwa :)


1. W poniedziałek ruszył konkurs na moim Instagramie. Jeśli macie ochotę wygrać majową Liferię, zapraszam Was TUTAJ

2. Wtorek na różowo - jedne z wygodniejszych Zaxów ever i ulubiony ostatnio zapach Hugo Boss.

3. Jest! Wymarzona torebka Michael Kors czyli mój prezent urodzinowy. Myślałam nad kolorem Pearl Grey, w ostateczności stanęło na Cement. Jestem oczarowana!


1. Szukałam plecaka i znalazłam miejską propozycję Manzana. Może na działkę jest zbyt elegancki, ale po mieście idealny :) Na nogach ukochane slipony Big Star a na nadgarstkach koralikoweLove od ACHA Studio Biżuterii.

2. Nowe cudowne BigStarki! Idealne nude sandałki na wygodnym obcasie i szare botki bez palców i bez pięty.

3. Jestem na diecie ale raz na kilka tygodni ulegam czemuś rozkosznie kalorycznemu. W piątek była to pyszna drożdżówka z malinami, mniam :))



1. Szaro-beżowo mi :))) Torebka Michael Kors w kolorze Cement, beżowe sandałki Big Star, szara ołówkowa spódnica z falbanami z eko-skóry Floree Design oraz szary OPS!Posh. 

2. Lubicie Yoskine? Szczególnej uwadze polecam serię Sakura Beauty.

3. Ostatnio ulubiony zestaw: srebrzysto-szara sukienka w drobne plisy Asos i torebka Michael Kors.

Coś czuję że dziś Kluski i ja odpłyniemy już ok 21, cztery dni na świeżym powietrzu nieco nas wypompowały :) Ale było cudownie i już nie możemy się doczekać następnego weekendu.

W nadchodzącym tygodniu dużo pracy, wizyta u weterynarza z Lillołkiem i moje urodziny. Wow!

Pozdrawiam, Aga

27 komentarzy:

  1. Nie warto wierzyć w stereotypy, że zawsze wszystko jest idealne jak na zdjęciach. :) Te sandałki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy makijaż i przemyślany set to ideał? A może wygodne ubranie i totalny luz? Jesteśmy różni, jesteśmy zmienni a pojęcie ideału zmienia się jak w kalejdoskopie :)

      Usuń
    2. Trafiłaś w sedno. :)

      Usuń
  2. Cudowne foty, nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, też tak mam. W tygodniu bez problemu jestem "odstawiona" w weekendy staję się kimś innym. Oba te wcielenia lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Też lubię takie luzackie dni, kiedy nie muszę kłaść dużo tapety na buzię. A tak w ogóle, to uwielbiam makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doroto, makijaż to zabawa, czasem konieczność, sztuka :) Też lubię się malować ale nie czuję presji by robić to codziennie :)

      Usuń
  5. Kors <3 Choruję na ten model

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama zastanawiam się nad tym modelem torebki MK, tylko w czerni. Widzę że nie jest taka mała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo nie :) i sporo mieści.

      Usuń
    2. Ten model występuje w 2 albo trzech rozmiarach w zależności od potrzeb. Ja kupiłam sobie ostatnio brązową w wersji medium i jest prawie połowę mniejsza od tej :)

      Usuń
  7. ta szara sukienka z ostatniego zdjęcia jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, czy zdradzisz gdzie kupiłaś beżowe sandały Big Star - w sklepie firmowym czy gdzieś w odmętach internetu? Z góry dziękuję za odpowiedź :) Pozdrawiam:) Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, czy możesz zdradzić gdzie kupiłaś beżowe sandały Big Star - w sklepie firmowym czy gdzieś w odmętach internetu? Z góry dziękuję za odpowiedź:) Pozdrawiam:) Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są z internetu :) www.bigstarshoes.pl
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Kupione:) teraz dopatrzyłam się, że mają dodatkowe kolorowe wstawki - rewelacja :) Dziękuję :)

      Usuń
    3. Też zauważyłam je po czasie :) mały detal ale cieszy oko :)
      Tylko uprzedzam - noszę 36 na ogół a te sandały wypadają dość małe i musiałam wymienić je na 37.

      Usuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)