wtorek, 29 sierpnia 2017

Autumn mood

Cokolwiek zrobię, nie zatrzymam zbliżającej jesieni. Wiosna trochę rozczarowała, lato też nie było imponujące, to może jesień, za która nie przepadam, da nam zrównoważoną i ładną pogodę?

Będąc na rodzinnej działce, zauważyłam na trawniku kilka opadłych, pożółkłych liści. Natchnęły mnie one do przejrzenia oferty sklepu Romwe pod kątem jesieni właśnie. Co roku sięgam po tą samą kolorystykę czyli szarość, bordo, trochę czerni i granatu. W tym roku kuszą mnie jasne beże, takie nude oraz zielenie butelkowe i khaki. 

Przygotowałam kolaż produktów w tych kolorach, które szczególnie wpadły mi w oko :) Chcecie zobaczyć?


1. Przepiękna granatowa sukienka z szyfonu, zobaczcie jakie ma fantastyczne rękawy CLICK
2. W tym roku kręcą mnie pompony :)) Mam super klipsy do butów od Coquet i zamierzam je nosić często. Na Romwe znalazłam ciekawe szare botki CLICK
3. Zachwycam się welurem i nadal uwielbiam plecaki. Ten w kolorze burgunda wydaje się idealny na jesień CLICK
4. Świetny płaszcz w kolorze khaki CLICK
5. Spodnie z wyższą talią od dawna goszczą w mojej szafie, zerknijcie na ten model, jest piękny CLICK
6. Zamszowy trencz w kolorze karmelowym musi być mój CLICK
7. Ten płaszcz świetnie będzie sprawdzał tej jesieni CLICK
8. Świetna listonoszka w kolorze wyblakłej wojskowej zieleni, urzekł mnie szczególnie jej fason CLICK
9. Dzianinowe sukienki to strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o jesień CLICK
10. Długi płaszcz w kolorze burgunda to must-have CLICK
11. Muszę mieć przynajmniej jedną sukienkę maxi CLICK
12. Kolejny plecak, jestem uzależniona CLICK


Podobają się Wam moje jesienne typy?

Pozdrawiam, Aga


20 komentarzy:

  1. Ojojoj, nie kracz z jesienią, jest jeszcze lato :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak w kolorze bordo i te szare botki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy podobny gust bo wszystko, absolutnie wszystko bym chciała ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienna moda to jest to! :) uwielbiam jesienne kolory ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za tą porą roku ale masz rację, jesienna moda wymiata!

      Usuń
  5. Ojeju! Kocham! Moje klimaty. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poluję na rzeczy w kolorze khaki, płaszcz i plecak mogłabym mieć ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Dagmaro, jak nie przepadam za zielonym to tej jesieni mnie ciągnie tego koloru.

      Usuń
  7. Ta pierwsza sukienka, w kolorze granatu, mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)