wtorek, 14 listopada 2017

ADDICTED TO GREY 797 and BE BLACK 801 ChiodoPro

Wreszcie mam nowe hybrydy i masę pomysłów na ich wykorzystanie. Zaczynam od pięknej szarości i przysłowiowej kropki nad i w kolorze czarnym.


ADDICTED TO GREY 797 ChiodoPro to niezwykle urokliwa jasna szarość. Myślę że będzie bardzo często gościć na moich paznokciach :) Dzisiaj ozdobiłam ją czarną kropką (spodobał mi się ten nowy trend) którą wykonałam czarną hybrydą BE BLACK 801 ChiodoPro. Oba kolory pochodzą z całkiem nowej kolekcji Black&White Style by Edyta Górniak. Kolekcja ta jest fantastyczna i mogłabym mieć ją całą  Idealnie w moim guście.


Hybrydy ChiodoPro z kolekcji Black&White Style znajdziecie TUTAJ

A Wy na jakie kolory stawiacie tej jesieni? Na na szarości, bordo, biel i czerń, nudziaki i brudne róże ale może znajdzie się też trochę połysku :)

Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. Stanowczo brakowało tu ostatnio paznokciowych wpisów. A ten mani wygląda super. :) Tej jesieni stawiam na bordo, brąz i czerń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, minimalistyczne zdobienie. Takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyszło, muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zrobię identyczny tylko z pudrowym różem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny manicure! Uwielbiam i szarość, i kropki, więc idealnie wpasowuje się w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)